In de kick-off fase bereiden we onze eerste ideeën voor en komen we samen tijdens een brainstorm, waarin we de richting bepalen van het project.
Na de brainstorm gaat de designer werken aan een design. Na de oplevering heeft de opdrachtgever de tijd om het design te beoordelen en feedback te verzamelen.
Als het definitieve design akkoord is begint de realisatie. Wanneer de oplevering plaatsvindt hebben wij intern al getest en heeft de opdrachtgever opnieuw de tijd om feedback te geven.
In de praktijk is een livegang meer dan alleen een knop omzetten. Daarom reserveren we nog wat extra tijd om het geheel een laatste keer na te lopen.
Het marketingplan is opgedeeld in drie onderdelen: doel, thema en campagne. Het is een terugkerend proces: na iedere evaluatie nemen we de inzichten mee naar de nieuwe marketinguitingen.
Iedere succesvolle marketingstrategie heeft een doel nodig. Wat wil het bedrijf bereiken? Samen stellen we de doelen op waar we op willen gaan focussen.
Waar doelen relevant zijn voor het bedrijf, proberen we met de strategie de interesse van de doelgroep te pakken. Dit kunnen ‘inhakers’ zijn, zoals Kerst, maar ook de voordelen of usp’s van de eerder genoemde doelen.
Uiteindelijk gaan we over op actie. We stellen campagnes op die gebaseerd zijn op de doelen en het thema die we hebben afgestemd.
Ontvang kosteloos onze merkwijzer en ontdek welke merkpersoonlijkheid het beste past bij uw bedrijf.
Nu gratis aanvragen